Заправили неякісне пальне? Так, на жаль, таке може статися. Двигун починає дивно себе поводити, на центральному табло з’явилась позначка check engine, а рух стає ускладненим та імпульсивним. Що треба робити в такому разі?
– Зупинитися та викликати евакуатор до станції техобслуговування. Якщо такої можливості немає, ввімкнути аварійку та рухатися з мінімальною швидкістю до СТО.
– На СТО треба отримати висновок експерта про причину несправності авто – він буде вашим додатковим до чеку з АЗС документом щодо претензії на АЗС.
– Якщо експерт визначив, що автомобіль зламався через неякісний бензин, продавець повинен провести експертизу палива за власний рахунок.
– Якщо експертиза палива показала, що паливо виявилося неякісним, то скласти письмову заяву щодо АЗС вимогою відшкодувати завдані збитки на підставі експертизи та касового чеку.
– Якщо АЗС відмовляє в компенсації – звернутися до Держпродспоживслужби або до суду.
До претензії треба додати:
– наряд-замовлення СТО щодо ремонту автомобіля;
– акт приймання-передачі автомобіля, його складових для надання послуг з техобслуговування і ремонту автомобіля та його запчастин;
– гарантійний талон автомобіля, його запчастин;
– розрахунковий документ про сплату за виконанні роботи і надані послуги.
Бажаємо, щоб цей перелік ніколи вам не знадобився.
Завжди зберігайте касові чеки протягом поїздки. Та обирайте якісне пальне від надійного постачальника, наприклад, таке як Shebel.