uk
    Де заправитись
    Електронна черга
    Сучасні технології при виробництві пального Šhebel
    29 Червня 2021

    Двигуни сучасних автівок все більш вибагливі, а екологічні норми – з кожним роком жорсткіші. Тому використання присадок для покращення експлуатаційних та екологічних властивостей пального – загальносвітова практика. І Šhebel – не виняток.

    Рівно три роки тому, в червні 2018-го, АТ «Укргазвидобування» та німецький хімічний концерн BASF уклали довгостроковий контракт про постачання присадок, спеціально розроблених для автомобільного пального Šhebel. Підписанню контракту передувала тривала підготовча робота з підбору, розробки та тестування присадок.

    Відтак уже три роки при виробництві пального Šhebel використовуються іменні пакети присадок: Keropur® 3802 – для бензинів та Keropur® DP Šhebel – для дизельного пального.

    Які додаткові властивості має пальне з присадками?

    Бензини Šhebel з додаванням Keropur® 3802  забезпечують:

    –           видалення відкладень в системі вприску пального;

    –           запобігання утворенню відкладень в камері згоряння;

    –           зменшення тертя в двигуні та зниження витрати пального;

    –           захист від корозії металевих деталей двигуна;

    –           запобігання виникненню емульсій пального з водою;

    –           підвищення ефективності згоряння пального.

    Дизельне пальне Šhebel з додаванням Keropur® DP Šhebel забезпечує:

    –           підвищення цетанового числа;

    –           покращення змащувальної здатності;

    –           попередження виникнення відкладень та збереження потужності двигуна;

    –           зниження витрати палива та емісії відпрацьованих газів;

    –           покращення сепарації води;

    –           захист від корозії металевих деталей двигуна;

    –           підвищення ефективності згоряння палива;

    –          зменшення піноутворення.

    Довідково:

    BASF — німецький хімічний концерн зі штаб-квартирою у Людвіґсгафені (Німеччина). BASF є найбільшою у світі компанією хімічного спрямування.

    Місія BASF – створювати хімію для сталого майбутнього, поєднуючи економічний успіх із захистом довкілля та соціальною відповідальністю. Близько 110 000 співробітників BASF роблять свій внесок в успіх клієнтів концерну практично в кожному секторі та практично в кожній країні світу. Продуктовий портфель BASF складається з 6 основних сегментів: хімікати, матеріали, промислові рішення, технології для обробки поверхонь, харчування та догляд, рішення для сільського господарства. У 2020 році обсяг продажів концерну склав 59 млрд. євро. З докладнішою інформацією про BASF можна ознайомитися в Інтернеті за адресою www.basf.com